Vianočka

It's  the most wonderful time of the year   
No, ale zase nebudem úplne trapošiť s vianočnými pesničkami, však?
December mi zatiaľ ubieha akosi prirýchlo. Možno je to tým, že sa mi kopia povinnosti do školy, a vtedy sa zdá byť toho času vždy nejako málo. Samozrejme to ale neznamená, že si nenájdem čas na pečenie, práve naopak. Keď na mňa dolieha stres spojený so školou, väčšinou mi pečenie pomáha sa upokojiť. Všimla som si, že najmä keď spracúvam cesto rukami - čiže kysnuté alebo maslovú kôrku na pie - posôbí to na mňa nanajvýš upokojujúco.



Keďže vianočný čas sa nezadržateľne blíži, nebolo ťažké vybrať, čo tento víkend upiecť.
Vianočka mala u mňa premiéru. Už nejaký čas som hľadala recept, ktorý by na mňa zapôsobil a pošťastilo sa mi taký nájsť na instagramovom profile Markéty Chovancovej. Jemnučké šľahačkové cesto a medová kôrka. Čo k tomu dodať?
Pri pletení vianočky som sa tiež riadila Markétiným spôsobom, čiže namiesto klasického pletenia 4+3+2 som plietla naraz zo šiestich. Vianočka preto vyzerá inak ako sme zvyknutí (vraj je to taká vianočko-húsenica), no výsledok je aj tak vcelku pekný, a najmä chutný! :) S čím si vychutnávate vianočku najradšej vy?



   Fork*

Komentáre

Obľúbené príspevky